Let the heart speaks

                                         Assalamualaikum yaw !


Aku kena tag tuk 'Liebster Awards' by machineegun :) Jum jawab . Bismillah :)




 1. Apakah masakan pertama yang anda belajar?

Kari ayam nyum nyum :)



2. Bagaimana rasa masakan itu dan apa komen ibu anda terhadap masakan anda?

Pandai anak ibu . Lepas dh masak kari . yeay alhamdulillah 


3. Pendapat anda tentang blog saya?

Pinky :p hewhew 'kawaii' gitu :) Big claps to you yaa i'm a bit proud of you machine ~ Berani tuk guna blogskin sebab it's a tough job dan kena pandai main koding . Lastly , manfaatkan blog ini untuk jadi salah satu saham tuk kita ke akhirat nanti dgn cara post 'entry yang bermanfaat' ^_^


4. Target anda untuk tahun 2014?

Dapat menjalankan tugas sebagai pengawas' dgn sebaiknya :) . Settelkan 'MUQARRAR' . Flying colours dlm SPM . Anak yang dapat berbakti dgn ibu ayah lope u mom and dad ! 


5. Apakah benda yang anda nak sangat buat dari kecik?

Memanah ! naknaknak :)


6. Pernah tak berangan nak kahwin?

Huish soalan apa ni ? Cepumas kemain ~haha pernah pernah :) Nak kawin awal lalalala ~ heee :p


7. Siapa paling comel, nakal, cantik dalam keluarga anda?

Cantik hmhm kakak atas aku kak dayah . cantik ! Nakal dan comel yah mestilah aku . Ibu pernah darahtinggi dia naik sebab aku . Itu dulu kay ? sekarang 'kurang' nakal dah :D


8. Tempat yang anda nak sangat pergi dengan keluarga.

Tanah Suci Mekah ! Xkesah lah Umrah ke Haji . Biiznillah


9. Pernah couple tak? Kalau pernah, kongsi sikit ciri-ciri lelaki tu. Hehe :D

Xpernah couple . Alhamdulillah . But pernah ada yang minta couple time darjah 5 . Tapi x accept . Ciri" dia hm dia senior aku time tu . ketua Pengawas . Hitam manis . Caring , protect , aku dengar cite skrg dia kat SMAP Kajang . :)


10. Moto atau prinsip hidup anda?

Jangan cintakan manusia yang x cintakan ALLAH . Sedangkan dengan ALLAH pun dia sambil lewa , ni lagi dengan kita . Xnak COUPLE . May ALLAH EASE! Fleksible tuk menerima teguran xkira dia tu junior aku ke senior ke . In shaa allah 


Doneee :D fuhfuh .








2 comments:

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!