Oh Pendaftaran ~

                                                     
                                                             Assalamualaikum

hehe ikutkan hati nak xnak je update blog ni . Ibu pun dh mintak aku kurangkan penggunaan Internet ni xkesahlah guna lappy ke hp ke . Allahurrobbi but yah aku kan anak yang soleheh , curi" bukak jugaklah fb twitter & blog ni :) ya allah , bilaaaa nak berubahh ni haa ? heeee dunno sayang . I'll try kay ?

Maghrib tadi , ayah bukak cerita pasal sbi . Apa tuh ? heh sekolah aku la . Not SBPI naa . Senang cerita maahad bina insan ( cewah ) . Ayah aku memang x dapat nak amik cuti . So kena pergi sekolah dulu lah ISNIN tu . Lepas amik attendence semua tu , balik rumah tuk hantar aku ke Bangi pulak . Kesiaan laaa . Ikutkan hati aku , aku on je kalau ayah hantar aku hari AHAD . But lepas ayah fikir balik , ayah cancel rancangan tuk hantar aku hari AHAD . Heh terkejut jugak mula " . Alhamdulillah . Ibu pun sama sekali amik cuti ! Thanks to them ><  Org sayang ibu ayah ! Terharuuu ~ *ok airmata stop jgn mengalir keluar ! *


Dulu time form 1, dekat kemain antara hostel dgn rumah . 15 min jeee ! sekarang makaihhh jauh kemain ! 3,4kali ganda jauhnyee ! abg aku pun merungut kekadang sebab aku punya sekolah jauh dgn aku jarang balik . haha rindu lettew :p


Dear machine gun , alaaaa akk malas buang 'word verfication' tu nanti" je lah sayang . so , rajin" lah ye taip kat kotak word terchentaaa tu ! ihikkss :p

p/s: Ikutkan hati nak padam blog ni , but sayangg . so padam niat tuk padam blog ni . Yah menghitung hari tuk balik ke SBI :) sbirumahsbirumahsbirumahsbirumahsbirumah .


                    Bila kat rumah ,
                 
                    Nak balik Hostel ,

                    Bila kat Hostel ,

                    Nak balik rumah .

Itulah ragam manusia . Xpernah puas dgn apa yang dah ada ! Salam Isyak ><

08.57 p.m

No comments:

Post a Comment

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!