Sabar Sabar

assalam (: ha jawab" . Malam ni tangan dengan jari aku bergerak seiring haha cewaahh ^_^ ya it's a bit lonely for me because my mom going to SONGKLA , THAILAND (caps lock tu ) but aku xikut !! hm nape aku ikut? yeah 5marks to you ! soalan yang bagus ! aku x ikut sebab denda aku tuk exam akhir taun hari tu . Ya ibu kata result x memuaskan . Then kena pi tuisyen . Minggu ni minggu last . But 23 hb nnti smbung balik tuisyen . haha okey aku terima denda ni disebabkan aku pun tahu yang aku bukan akan hadapi 'mock exam' but SPM wei SPM ! aku pun xberapa nak excited sgt dah kut nak jenjalan cuti ni ~ Ya it's a bit fun for me sebab dapat lepak dengan membe" kat PSS . Perghh memang tabik la dengan CKG HAFIY , dia bagi homework tuk +MATH sangat banyaaaakk tuk membe" aku kat IHSOS  ! May ALLAH EASE YA ! Aku pun banyak lagi kena cover tuk +math tu , termasuk sekali tuk chapter yang ada ckg skip kat sekolah . The questions sometime make me blurr :( dan kekadang ada rase macam nak blend je buku +math tu then telan . haha no no no ~


Then ya aku stalk blog machinegun .. tengok gamba" kitaorang punya aktiviti kat SBI ~ yaa tetibe rindu :'( masa berjalan sgt pantas kan ? ya quran pun ada ingatkn dalam surah asr , masa ni hanya dapat dimanfaatkan tuk org yang betul" menghargainya . Jangan ambil mudah ye tentang masa . Peringatan tuk aku jugak . Sory no pic for this entry ~ line lajuu macam kura" :)

Stopppp ~ bersambungg ( cewaahh )

Lailah Saidah
N.A







No comments:

Post a Comment

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!