Bye 2013 ~

Assalam . New update yaw ! Dah solat maghrib belum ? kalau dah yeahh alhmdulillah . Tu ha title kali ni bye 2013 ! series sedih sebab a lot of memories yang aku telah lalui sepanjang 2013 .

Tahun ni jugaklah secara outamitiknya aku jadi ex-IHSOS . Ya itulah realitinya . Sedih memang xterucap dengan kata-kata sebab dari IHSOS tu aku tahu erti PERSAHABATAN ! walaupun baru 3 tahun belajar kat sana , but memory kat sana sangat banyak . Aku rindu tuk join amal islami kat sana . Hm accano citanya lah tukpart SYARAHAN B. A ? siapa lah yang hebat tu ? series nak tahuu siapa orangnya~ Then start mulakan life sebagai HUFFAZ dekat Sekolah Bina Insan . Bukan SBPI tau ! haha first" kena bangun pukul 4.30 tuk start kosa kata . it's like pfffttt je . haha focuss sesangat sampai tersengguk-sengguk . But sekejapp je . Then kosa kata tu dihentikan . wow bersyukur gila laa time tuu !

Then amal islami . Walaupun nak akhir tahun baru buat . Tu pun untung lah sbi nak buat . Dalam sejarahh aku kena conduct nasyid . Sebelum tu call ibu gitahu lah yang aku masuk nasyid . Ibu xhenti gelakkan aku . Ya memang lah . Aku dari IHSOS dulu mana pernah masuk acara berkumpulan . Muka aku selalunya muka tuk acara perseorangan . Then kena conduct 17 org form 1 yang mejoritinya banyak pengalaman dalam nasyid . Aku ? hampehh kosong kot ! Thanks to them ><








sory kay lin laju macam kura" . Cukuplah sampai sini ~

kay byee wsslmm :)
moshi ^_^


No comments:

Post a Comment

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!