Muhasabah Sekejap

Update lagii dan lagi yeayy ! haha . Harini aku xdak tuisyen . Hm esok ada laa . Jpgi lepas isyak aku stop whenever Twitter , fb @ ask in shaa allah .. tu ha latihan +math aku tu nak campak mane deh ? dorg tengah tunggu tuk aku buat dorg .. Waaa rabbi yassir wala tuassir ya allah .. +math is a tough subject yaw ! Lagi aku x buat latihan , lagi aku blur la nak buat . Next year pun ada ujian +math tuk tentukan siapa yang layak tuk amik +math @drop +math ! ohoooo xnak xnak dan xnak drop + math ! so najwa u have to strive it ~

Then aku terkesan dgn satu ayat dari cite korea 'the docter' that said if u are sad , everyone at your side also sad , but if u happy ,everyone at your side also happy 'Just wanna share something .. In our life , tipulah kan kalau kita x pernah rasa sedih , memang aku tabik lah siape yg sentiase happy dlm hidup dia tuh ~ kay contoh yang senang tuk situasi aku , memang aku selalu down dan sedih sebab +math bagi aku risiko tuk LULUS ! but aku kaji balik apa yang aku nak ~ ya dan aku tetapkan tekad tuk xnak drop +math dan kena struggle mana yang aku x mantap ! reason aku gagal dlm +math xboleh aku gunakan tuk jadikan life aku sentiasa sedih right ? ahaaa of course not ! so guys , if u down , u have to get up and try again and again ~ 

       'Make sparkling in your life and proud to be yourself'

Makin kita meningkat usia , ibu ayah kita makin meningkat(cewah) kedut kat muka dorg ! Malam ni malam tuk aku kena motivate diri aku sendiri ! Aku macam yang lain jugak , senang tuk down dan perlu cakna tuk cepat bangkit ! Do Pray for me yaa ! 

         

            19 hb ni result PMR keluar , oh yeah :)

Owner ,
N.A



No comments:

Post a Comment

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!