IHSOS & SBI

Assalam ... Sebenarnya aku pun pelik dengan diri aku . yelaa tetibe rajin nak touch-up bagai blog aku ni . But yes blog ni aku terjaga bila aku kat rumah je .. kalau dh start sekolah , bye bye la jawabnya aku nak update .. Aku selalu ikut perkembangan IHSOS melalui fb@ twitter .. Sekarang baru aku tahu yang sekolah first aku tetap di hati . It doesn't mean that aku xsayang SBI . No lah ~ just ya hati aku rasa agak kosong bila kat SBI . Trully aku rasa yang sekolah tu biah solehah masih x wujud ~ ya baru setahun ditubuhkan . Mybe takes time tuk wujud biah tu . Sometimes aku dpt soalan daripada fb @ twitter yang menyatakan aku baik . Ya baik tu subjektif . Maaf . Mungkin aku nampak baik sebab Allah tutup aib aku . Aku masih improve diri sayang ~ X bermakna aku post status tu menunjukkan aku baik ~ no lah just aku nak ada something share tuk korang sebagai saham aku di akhirat sana tu ~ Ilmu yang bermanfaat xsalah kan kita share ? xsalah kan kita ingatkn kawan kita yang lupaa ~ haa that's why lah aku rindu IHSOS . Ihsos banyak mengajar aku semua tu ~ Ihsos kaya dengan ketenangan dalaman . Ikhtilah pun oke . Ya  mungkin ini cabaran tuk aku lebih matang untuk menghadapi masyarakat dan masalah .. Aku masih ada kawan yang aku rasa lebih hebat dari aku kat sbi example dijah , amira , sabrina , ajla ,madihah dan ramai lagi .. I'll miss them ! Xdinafikan haha i'm bit naughty kat sbi . Fly beli char keuw teaw dan haha xingat lah ~ semua tu still ada yang marah sayang kat aku . Seriouss ! xtipuu ~Pernah je amira kat kat aku :

        

             'Mira akan cakap dengan Najwa kalau Najwa dah berubah ' .


See ? haha . Itu ragam Mira . Dijah lagiii dahsyat ~ cakap memang xnak laa . kalau jumpa aku blah macam tu je . Terasaa sangatt ! hehe kay then i'll slowly change . Thankss sayang ~ That's mean aku x cukup baik lagi . But x bermankna nakal tu xbaik . Lek lek ~ xperlu baik sangat . Sometimes nakal x pe . haha .


                    
                  'Buat baik berpada-pada , buat jahat jangan sekali-kali '



Baik tu boleh , but jangan lurus ~ kay ?

p/s : Alhamdulillah ibu dah balik dari Thailand :)

Enough For This ..

N.A





No comments:

Post a Comment

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!