alhamdulillah

Assalam yaw ! hehe sory kay dah lame xhupdate entry baru . yeahh series xsempat , then time ni kat hostel ade kesempatan tuk update blog . haa banyak nak share story ni . First of all alhamdulillah aku dah habis maqarrar . Muqarrar ? whats that ? hm that is target g ditetapkan oleh sekolah kepada kita dalam setahun . Then target sekolah tuk kitaorang form 4 kena lepas 5 juzuk . Alhamdulillah my class that is uthmanians lepas seramai 4 orang ! wahwahwah big clapss to you all ~ hehe include myself yaw ! hm then lepas ni aku boleh balik . Tuk yang xlepas muqarrar kene tahan kat sini sampai 4/12 . huhu sabaq naaa ~ layukallifullahunafsa kan ? yeahh allah tahu keperitan yang bakal korang lalui . MAY ALLAH EASE ~ Keperitan tu aku dah lalui memang menangis lah time nak habiskan muqarar tu . But bila dah habis muqarrar , pergghhh legaaa !

Next , tahun depan kitaorang yang pengawas kene conduct orentasi kot ! ya allah . . satu cabaran kot ! then kitaorang kene balik 2/1 . Then start conduct orentasi form 1 6/1 . Member" aku form 4 yang lain balik time 13/1 . Allahurrobbi :( best nye . Kalau bukan disebabkan responsibality aku yang telah sekolah amanahkan , aku nak balik je time 13 haribulan tu .

*so , just be grateful for what you get , whatever you plan , sometimes it not same like what ALLAH plan to us*

moshi" k ah blah dulu byee "
^_^


2 comments:

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!