Hee ~

Assalam . hee alhamdulillah sekarang ni bloggy aku dah terjaga . Kalau time aku kat hostel , hmm harapan lah nak sentuh lappy dgn bloggy ni . Aku buat bloggy ni bukan target utama aku tuk kumpul follower ramai" pum , just saje nak share story , info yg berguna pun ye jugak . Ibu senyum je time tengok blog aku ni . Tambah pulak kat blog aku ni ada lagu 'THE NUMBER ONE FOR ME ' hee makin suka la dia ! :)

Fuhh ~ boleh tahan penat shopping dengan ibu tadi . heh , aku bukan kaki shopping lah , hamik ko , ke sana sini ibu tarik aku . ALLAH . tapi penat camna pun aku layan je ibu . Series . . . ibu sebut satu" nama anak dia time shopping baju raya tadi . Yeahh i'm so proud of you ! Nama aku pun dia sebut sekali ! haha , kekadang ada gak tersalah panggil nama aku ni dia panggil 'dayah' . Hee so cute of youu ! haha .

Nak kenal ibu aku ? buleh" . . jum !

Hehe . . Time ni dah otw balik dah . Miss this momment much much laa . in shaa allah nanti" kitaorang pergi lagi . Muka aku muka dah xberape nak senyum dah . Penat meh , setiap snap kena senyum . Yang time ni dah x senyum dahh . hee .

enough for this . . 
bye bye , assalamualaikum ^_^

No comments:

Post a Comment

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!