Home

Assalam . Fuhh tiup habuk . hee dah lama dah aku xupdate entry terbaru . Maaflah ye . Malam ni baru rajin nak update . Allahurrobbi . Aku dapat balik rumah 3 hari awal dari hari yang sepatutnya aku balik . Jumpa ayah+ibu je terus peluk dorang . Yeahh , rinduu nak cium muka tenang dorang tu . Aku semakin meningkat dewasa , dorang pulak makin meningkat tua . Bagi korang yang duduk hostel , series korang akan tahu bertapa berhargannya ada ibu ayah lagi kann ? Tuk yang ayah atau ibu dah meninggal , bukan bermakna life korang stop macam tu je k ? Kuat tau ! Korang antara saham tuk dorang sentiasa tenang kat sana . Alfatihah tuk dorang :) Tuk yang still ada ibu ayah lagi , Kedut kat muka dorang makin meningkat tahu ? so , appreciate dorang selagi dorang masih ada tau ! :)

Malam ni aku agak sunyi sebab dekat rumah sekarang ni hanya ada aku dengan kakak aku yang sulung . Ayah ibu aku hehe apelagi sibuk lah menjawab call anak" dia yang lain . Abang aku jumaat nnti baru ada kat rumah . heh , series sunyi xda partner tuk bergusti . Kakak aku pulak xberapa sihat . Alhamdulillah sekarang kurang dah panas kat badan dia . Zohor tadi aku pun tertidur lepas letak tuala kat dahi dia . Hee comel je lah dia bila demam . :)

Then aku twit twit dengan budak yang series laju bila cakap . Aku panggil dia 'machinegun' . Hee . Habis aku punya twitter dia stalk . haha . Blog dia series lepas dia tukar templete makin OHSEMM la ! hee . aku malas lah pulak nak tukar templete bagai . Datang rajin aku nanti , aku tukar . in shaa allah .

k eh . Cukup dulu la .
malam . . Lailatussaidah :)


3 comments:

  1. Assalam , hemm ... mention nme kite nmpk .. cakap laju ! best wo stalk twitter akak .. tak pnah rase seronok menyetalk (stalk) twitter orang .. Lepas ni nk stalk fb die plk .. tumblr dh stalk dh .. cntik ah ! lepas dh stalk tu , tertiru plk template die .. Haha !

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam . haha . perkataan 'ter'tiru kat situ xbole blah kann ? haha . :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh semsetinya perkataan tu tak boleh nak blah , melainkan kita delete die .. supaya die blah .. Haha ! Buat lawak jenaka malam" ni ... Hee ~~

      Delete

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!