Alhamdulillah :)

Assalamualaikum . Akhirnya setelah tiga hari lamannya aku dengan family aku merantau ke sana ke mari , alhamdulillah , sampai jugak rumah . . Sekejap pergi Shah Alam . Yess ! alhamdulillah , series time aku pergi pas hari tu , lalu depan ala tu tempat favour aku tu that is 'TUTTI FRUIITT' ! . Abg dah pandangg aku . Angkat keningg maa ! hrm aku kuatkan hati gak lah xnak msuk sana ! Cepat" ajak ibu pergi 'NAGOYA' . Dalam hati sedihh laa . Tahu nape aku xnak pergi sana ? komperm" laa aku xnak bankrupkan duit abg ! kesian laa .

Next pergi Bangi . Kuis pulak tu ! pergh . . ibu sempat usik aku ' dik alang' dah sampai kuis ni , ibu hantar adik terus je la , xlama pun nak tunggu hari ahad' . haha . aku jawab' sat eh , org amik barangg kat kereta , boleh gak ! ' terus aku dgn ibu aku serentak ketawa ! alhamdulillah , aku dapat ibu yang penyayang & sporting ! thankss much much to you ya ALLAH ! pergi kuis tu hantar kakak aku . Dia degree kat situ kos 'Dakwah & Sains Sosial' *big clapss to you akak!*

Lepass tu , Nilai pulak . haha , aku dah syahid dah dalam kereta . Abg aku lah asyik siku aku je . 'Woi masuk kereta mesti muke ko je kann yang tido ?' hamoi hamoi . sesedap gajah dia je kann ? awakk tu tidur jugak laa . *marah ni marah ni ! * hee ~ Sampai Nilam (asrama kakak aku ) . Ni kakak aku yang second last. Dapat Tamhidi dekat USIM kos *Sains teknologi * Budakk science ni ! Alhamdulillah , wakil keluarga yang amik kos science . Aku ? Aku budak akaun ! Mencabar jugak laa .

Itulah kitaorang . Adat dalam keluarga , kekadang gaduh manja , ada masa kitaorang gelak , ada masa kitaorang ketawa . Ayah aku pun sekarang alhamdulillah , walaupun masih terikat dengan ubat , tapi penyakit
yang dia hadapi makin sembuh . Penyakit apa ? No need to tell yeh ! :D

Sekiannn ~
Machine gun ! Malam ! jgn lupa syahadah !


2 comments:

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!