nostalgia~

assalamualaikum ! dear my busykk" sekalian , terutama zahra (hoyeeeh ) , ni ada lah sikit gambar kenangan kita time IKRAMTEENS , walaupun kita x satu kumpalann kann ? tapi , yeah , pengalaman yg supa dupa menyeronokkan . . ^^


                                                               Kami satu keluarga ~ :)

                                             
                                                       tudung ungu tu ~ ehem"


                                                            Perlu eh yg belakang tu ? :p


                                               Bergambar bersama 'ninja' yg sangat disayangi


                                                Last free style sblumm naik bas ~


                                              ni brand selangor , langkwasi punya sat eh .


                            time kat NUSANTARA , tengah berdebar nak tau result PMR



                                                       Mahsuri berdarah putih ? yeahh .

dah , cukuplah tu . . hehehe .  zahra , kita rapat time 3 al-farabi kann ? sampai 4 ibnu-rusyd . . Persahabatan kita sama je 'air yg sentiasa mengalir kan ? tapi , ada masa pasang surut jugak . . yeah , saya tahu kann saya banyak buat khilaff kat awop ! tambah perisa dgn gaduh" manja kan ? but , syukran sesangat sebab terima saya seadannya . . awop tahun ni jadi candidates SMA , bittaufiq wannajah ye . ye dia bulehh ! in shaa allah . Syukran tarik saya sekali dalam merajinkan diri buat ' solat tahajjud ' . . allah je yg buleh balas semuannya .


jgn lupa selitkan nama saya sekali eh dalam doa awop ! jaga tau awek" kita yg lain baik" . . Pray kat saya tau mudah"an DIA permudahkan segala-galannya . . . ok lah , penat menaip dah ni , jap lagi nak preapare barangg . . paham" je lah ye . . k , nah ni -------------> pelukcium saya !

assalamualaikum . . ^^

No comments:

Post a Comment

Don't Be Silent Readers .. Tinggalkan jejak korang!